اطلاعات عمومی

خرید میوه خشک بسته بندی

خرید میوه خشک بسته بندی

افرادی که قصد خرید میوه خشک بسته بندی شده را دارند؛معمولا از فروشگاه ها اقدام به خرید میکنند. این فروشگاه ها به دو صورت اقدام به فروش این نوع محصولات می‌کنند. یک، میوه‌خشک‌ها را به صورت فله خریداری و سپس در محیط بهداشتی اقدام به بسته‌بندی آن‌ها می‌کنند. دو، برخی از آن‌ها مستقیماً میوه خشک را تولید و سپس اقدام به بسته‌بندی می‌کنند. سه، میوه خشک‌ها را به صورت بسته‌بندی آماده از سایر برندها خریداری و سپس اقدام به فروش می‌کنند.

در میوه خشک‌های بسته‌بندی، میوه‌خشک‌ها به صورت دستی یا با دستگاه سورت (دستچین) می‌شوند. میوه‌خشک‌های بی‌کیفیت، شکسته و دفرمه جداسازی می‌شوند. میوه‌خشک‌هایی که در کارگاه پاراج بسته‌بندی می‌شوند برای افزایش دقت در کیفیت، توسط نیروی انسانی دستچین و سپس در محیطی بهداشتی، در خط تولید بسته‌بندی قرار می‌گیرند. برای خرید میوه خشک بسته‌بندی به صورت عمده و جزء می‌توانید از فروشگاه آنلاین پاراج دیدن بفرمایید.
خرید میوه خشک

بسته بندی میوه خشک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

از آن جایی که مصرف کنندگان میوه خشکِ بسته بندی، میان وعده‌ی سالمی را انتخاب می‌کنند، آن‌ها به دنبال بسته‌هایی شکیل، زیبا و در عین حال کاربردی و استاندارد هستند.

عناصر مهم در خرید میوه خشک بسته‌بندی

• قابل استفاده ی مجدد

مواد اولیه‌ا‌ی که در ساخت ظروف بسته میوه خشک استفاده می‌شود باید ترجیحاً سازگار با محیط زیست باشند. بسته‌های کاغذی و مقوایی میوه خشک در این راستا گزینه‌ی بسیار خوبی هستند. قوطی‌ها و پاکت‌های بسته‌بندی محصولات پاراج به گونه‌ای است که کاملاً سازگار با محیط زیست بوده و به چرخه‌ی طبیعت باز می گردد.

• سازگار با محیط زیست

ظروف بسته بندی میوه خشک و آجیل بهتر است به گونه‌ای باشد تا مصرف‌کننده امکان استفاده‌ی مجدد آن را داشته باشد. تا در صورت نیاز ‌برای خریدهای بعدی بتواند میوه خشک یا آجیل را دوباره در آن ظروف ریخته و استفاده نماید. بسته‌بندی محصولات پاراج به گونه‌ای است که مشتری پس از اتمام محصول می‌تواند بارها و بارها قوطی‌های بسته بندی را برای نگهداری انواع آجیل، خشکبار و میوه خشک یا حتی حبوبات استفاده نماید.

از طرفی قوطی‌ها و پاکت‌های میوه خشک، آجیل و دمنوش‌های پاراج برای استفاده‌های متعدد قابل بسته شدن هستند تا محتویات را تازه و عاری از بو، رطوبت و هوا در یک محیط در بسته نگه دارند.

خرید میوه خشک بسته بندی

• قابلیت آب‌بندی حرارتی

برای محافظت و حفظ تازگی و کیفیت میوه خشک بهتر است از بسته‌هایی استفاده شود تا امکان بروز هوا و آلودگی به آن نباشد. بسته‌های مهر و موم شده‌ی حرارتی پوششی کاملاً آشکار را متناسب با انتظار مشتریان ارائه می‌دهد. آب بندی‌های حرارتی عمر مفید محصول را افزایش می‌دهند و ایمنی مواد غذایی را بالا می‌برند.

خرید میوه خشک بسته‌بندی با پوشش داخلی فود گرید لمینت و امکان بسته بندی شدن زیب یا درب قابل آب بندی یک خرید ایمن و سلامت است. این نوع بسته‌بندی در واقع مانعی برای محافظت از ورود هوا، رطوبت و آلودگی به داخل محتویات محصول است. اگربه دنبال ظاهری استاندارد و آراسته هستید انواع پاکت‌ها و قوطی‌های محصولات پاراج گزینه‌ای بسیار عالی هستند.

• صرفه جویی در هزینه

خرید میوه خشک بسته‌بندی در پاکت‌های کرافت با روکش داخلی سلفون و قوطی‌های مقوایی با سلفون‌های حرارتی خارجی یک راه حل همه جانبه برای خرید انواع میوه خشک و خشکبار به صورت بسته بندی را ارائه می‌دهند. این نوع بسته‌بندی‌های انعطاف پذیر در صورت تولید در تیراژ بالا حداقل دو تا سه برابر از بسته‌بندی‌های دیگر مقرون به صرفه‌تر و ایمن‌تر (به لحاظ کیفیت) هستند.  

اگر به دنبال خرید میوه خشک بسته‌بندی نیستید خرید فله گزینه‌ی مناسبی است. خرید میوه خشک به صورت فله عموماً برای افرادی که قصد فروش اینترنتی با بسته بندی منحصر به خود، فروش فروشگاهی یا صادرات به خارج از کشور را دارند مقرون به صرفه است. در خرید تناژ میوه خشک به صورت فله باید مکانی با درجه دمای نزدیک به صفر تعبیه شده باشد. در صورت نگهداری میوه خشک به صورت فله و عمده، هزینه نگهداری منجر به افزایش قیمت میوه خشک خواهد شد.

گرد آوری: واحد تحقیق و توسعه مجموعه پاراج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *