اطلاعات عمومی

خرید اینترنتی میوه خشک

خرید اینترنتی میوه خشک

این روزها بازار داغ خرید‌های اینترنتی بسیار پر رونق است. دنیای ما به واسطه‌ی اینترنت به دهکده‌ای کوچک تبدیل شده که دسترسی و کسب اطلاعات درباره‌ی بسیاری از محصولات و خدمات را راحتتر کرده است. خرید اینترنتی میوه خشک یا خرید آنلاین میوه خشک هم از این قاعده مستثنی نیست. اما برای داشتن یک خرید آنلاین موفق لازم است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم؛ تا در انتخاب محصول با کیفیت دچار سردرگمی نشویم.

میوه خشک تنقلات قدیمی و آشنا

میوه خشک از هزاره چهارم بعد از میلاد مورد توجه قرار گرفت. برای افزایش ماندگاری، انواع میوه و خشکبار را در سایه یا نور آفتاب خشک می‌کردند تا برای مدت طولانی قابل نگهداری باشد. طی فراید خشک شدن آب موجود در میوه تبخیر شده وماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند. به دلیل حفظ ارزش غذایی و طعم دلچسب، میوه خشک از دیرباز مورد توجه قرار گرفته است.

قدیمی‌ترین میوه‌های خشک انواع آلو، کشمش و خرما هستند. بسیاری از میوه‌ها در آفتاب قابل خشک کردن هستند مانند انواع آلو، هلو، سیب، گلابی. اما برای خشک کردن برخی میوه‌ها مثل انبه، پاپایا، کیوی، آناناس، زغال اخته، گیلاس و توت فرنگی نیاز به دستگاه‌های خشک کن صنعتی است تا کیفیت بهتری داشته باشند.

میوههای خشک

انواع میوه خشک

برای داشتن یک خرید اینترنتی میوه خشک رضایتمند، لازم است ابتدا انواع میوههای خشک را خوب بشناسیم. تا از این طریق خرید قابل قبولی داشته باشیم.

میوه خشک دُرسته یا برش نخورده: در این روش میوه به صورت کامل و برش نخورده در دستگاه خشک کن قرار می‌گیرد. با عبور هوای گرم، آب درون میوه تبخیر می‌شود. خرمالو از جمله میوه‌هایی است که به تازگی با یک روش خاص ژاپنی خشک می‌شود. به این صورت که خرمالو‌ها به نخ آویخته و در محفظه‌ی هوای گرم قرار گرفته و خشک می‌شوند.

میوه خشک اسلایسی یا برش خورده: در این روش میوه‌ها به صورت دستی یا با استفاده از دستگاه‌های برش، به ورقه‌های نازک تقسیم می‌شوند. سپس برش‌های میوه‌ی تازه در دستگاه‌ خشک کن قرار گرفته و با عبور هوای گرم، با حفظ رطوبت استاندارد خشک می‌شود. برای خرید اینترنتی میوه خشک اسلایس اینجا کلیک کنید.
میوه خشک حبه‌ای: در این روش میوه‌های خشک شده به صورت خمیر در آمده و سپس به صورت رشته در می‌آیند. رشته‌های پوره‌ی میوه، با دستگاهی برش خرده و به شکل مکعب‌های کوچک در می‌آیند. مکعب‌های میوه در دستگاه‌های خشک قرار گرفته با حفظ رطوبت خاص خشک می‌شوند. برای خرید اینترتی میوه خشک حبه‌ای می‌توانید از این صفحه بازدید کنید. تا با انواع طعم‌های ترش، شیرین و ملس میوه‌خشک حبه‌ای آشنا شوید.
خرید آنلاین میوه خشک

 پودر میوه خشک: در این روش میوه‌ها با درصد بسیار پایینی از رطوبت خشک می‌شوند. میوه‌های خشک پس از فرایند خشک شدن آسیاب شده و به شکل پوره در می‌آیند. پودر میوه در صنایع غذایی برای تولید انوع کیک و شیرینی و دسر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

و نکات پایانی در خرید آنلاین میوه خشک

  • دقت کنید که از نسخه‌های بدون شکر میوه‌های خشک شده استفاده کنید. شکر یا همان قند سفید فاقد ارزش غذایی بوده و میوه خشک، این تنقلات سالم و بینظیر را به خوراکی مضر تبدیل می‌کند.
  • به رنگ‌های غیر طبیعی میوه خشک دقت کنید. رنگ‌های بیش از حدزرد برخی میوه‌ها نشان دهنده‌ی وجود مواد نگهدارنده روی آن‌هاست.
  • از سایت یا پیج‌های معتبر خرید کنید و به قسمت رضایت مشتریان حتما سری بزنید. آماج مشتریان راضی و خوشحال، شما را در انتخاب برند مورد نظرتان مصمم تر می‌کند.

هشدار: مطالب موجود در این وبلاگ فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است. این اطلاعات عمومی است و به هیچ عنوان جایگزینی برای مراقبت‌های پزشکی نخواهد بود. زنان باردار، شیرده یا افراد مبتلا به بیماری خاص، قبل از مصرف این محصول با پزشک خود مشورت نمایید.

ترجمه و جمع آوری: واحد تحقیق و توسعه مجموعه پاراج

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *