آموزش, اطلاعات عمومی, سبک زندگی

بهترین دمنوش برای زنان

بهترین دمنوش برای زنان

بهترین دمنوش برای زنان از درهم تنیدگی وجود یک زن با طبیعت نشات می‌گیرد. وجود هر زن به طبیعت گره خورده است. در طول زندگی هر زن چندین تغییر طبیعی تحت تاثیر هورمون‌های زنانه‌ی او رخ می‌دهد.  به این صورت که بدن هر زن از اولین روزهای شروع به زندگی تا آمادگی برای باروری و قاعدگی و سپس تجربه‌ی باروری، شیردهی و یائسگی به گونه‌ی خاصی طراحی و تکامل می‌یابد.  

شاید این رابطه‌ی عمیق تکامل بدن یک زن با چرخه‌های طبیعت ارتباط قدرتمندی بین گیاهان و سلامت زنان را به وجو د آورده است. هزاران سال است که از گیاهان به عنوان بخشی از زندگی روزمره و همراهی با این سفر‌های زنانه در طول دوران تکاملش وجود دارد. فراتر از سبک زندگی سالم، مانند عادات غذایی سالم، ورزش، مطالعه و مراقبت منظم از خود راه‌های مختلفی وجود دارد که زنان می‌توانند از شادابی و انرژی و سلامت خود حمایت کنند. گیاه پزشکان در سراسر دنیا فهرستی از بهترین چای‌ و دمنوش برای زنان را  تهیه کرده‌اند تا در تمام مراحل زندگی احساس سلامتی و حمایت داشته باشند.

دمنوش مناسب زنان

انواع دمنوش مناسب زنان در چند گروه زیر خلاصه می شود:

  • دمنوش مناسب زنان باردار
  • دمنوش مناسب زنان شیرده
  • دمنوش برای قائدگی زنان
  • دمنوش آرام بخش برای زنان

انواع دمنوش‌های ترکیبی برای زنان

زنجبیل دمنوش آرام بخش برای زنان

زنجبیل دارای طبیعت تند و انرژی زاست. برای درمان تهوع صبحگاهی استفاده می‌شود. زنجبیل به دلیل طعم دلپذیرش بعد از غذا به عنوان آرام کننده معده و هضم غذا استفاده می‌شود. این دمنوش به زنان باردار توصیه می‌شود. تهوع صبحگاهی که معمولاً در زنان باردار رایج است با نوشیدن این دمنوش تا حدی کاهش می‌یابد.

دمنوش جهانی ترکیبی رازیانه یک دمنوش برای زنان شیرده

این دمنوش در سال ۱۹۸۷ فرموله شد. این چای به عنوان چای درجه ۱ شیردهی در امریکا مورد تایید است. این دمنوش مناسب زنان شیرده حاوی رازیانه شیرین، انیسون، گیشنیز، شنبلیله و خارمریم است. این گیاهان برای افزایش شیردهی سال‌هاست که به طور سنتی استفاده می‌شوند.

دمنوش برای زنان شیرده

شبدر قرمز دمنوشی برای پوست زنان

با استفاده از دمنوش‌ها و چای‌های حاوی گیاهان بهاری می‌توان سیستم گوارش و لنفاوی را تقیت کرد و پوستی درخشان و شاداب داشت. شبدر قرمز با جثه‌ی کوچک و گل‌های کرکی صورتی رنگ از گیاهان محبوب در سراسر دنیا است. اگر تا به حال در چمنزارهای سبز روستای قدم زده باشید منظره‌ای سبز با گل‌های توپی شکل صورتی را حتماً دیده است. این گیاه به طور سنتی برای حمایت از سلامت پوست و گوارش استفاده می‌شود. دمنوش شبدر قرمز برای زنان و حمایت از پوستی شفاف و درخشان توصیه می‌شود.

برگ تمشک دمنوش برای قائدگی زنان

هزاران سال است که زنان برای تسکین دردهای قائدگی و آماده سازی برای زایمان در دوران بارداری از دمنوش برگ تمشک استفاده می‌کنند. طعم قوی و لطیف برگ‌های تمشک یک دمنوش روتین را برای زنان فراهم می کند. دمنوش برگ تمشک به آمادگی رحم برای زایمان کمک می‌کند. این دمنوش رحم را تقویت کرده و یک همراه عالی در دوران باروری است.

بهشت طعم‌ها دمنوش آرامش بخش برای زنان

یک فنجان دمنوش ترکیبی بهشت حاوی چای سیب،چای به، گل سرخ و بهارنارنج یک راه عالی برای تسکین استرس و تنش و تحریک پذیری در هر ماه است. ترکیب میوه‌ها و گیاهان موجود در این دمنوش آرام بخش شما را در لحظه آرام می‌کند. این دمنوش برای تسکین روزهای آشفتگی و تحریک‌پذیری در دوران قائدگی بسیار مناسب است. برای مطالعه‌ی خواص دمنوش بهشت اینجا کلیلک کنید.

هشدار: مطالب موجود در این وبلاگ فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است. این اطلاعات عمومی است و به هیچ عنوان جایگزینی برای مراقبت‌های پزشکی نخواهد بود. زنان باردار، شیرده یا افراد مبتلا به بیماری خاص، قبل از مصرف این محصول با پزشک خود مشورت نمایید.

ترجمه و جمع آوری: واحد تحقیق و توسعه مجموعه پاراج

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *